Plně klimatizované sportovní centrum.Otevřeno denně 8.00 - 22.00

Sporty

Aerobic a aerobní aktivity

Bosu

Cvičení na balančních podložkách BOSU ® komplexně posiluje svaly celého těla, zpevňuje šlachy a vazy, zajistí lepší koordinaci pohybu, držení těla.Každá fyzická aktivita, tak i Bosu má pozitivní vliv na kardiovaskulární systém a redukci tuku. Pravidelným cvičením dosáhnete štíhlejší postavy, pevnějšího těla, odstraníte bolesti zad  a šíjových svalů .Toto cvičení je vhodné pro ženy i muže všech věkových kategorií ať už se jedná o vrcholové sportovce, nebo ty, kteří cvičí doma pro zdraví. BOSU ® cvičení je vyjímečné v tom, že zapojuje nejen vědomě ovládané svaly, ale i hluboké kosterní a další důležité svaly, které na rozdíl od našich prapředků vinou moderního životního stylu nepoužíváme a které zajišťují správné držení těla. Ochablost těchto svalů pak zapříčiňuje velmi časté bolesti zad a kloubů.

Kruhový trénink

Kruhový trénink je cvičení na stanovištích po určitý časový interval.Využijí se zde různé druhy náčiní (např. bosu, overball, fitball) a posilování s vlastní vahou těla. Toto cvičení je často kombinováno s aerobní aktivitou pro lepší redukci tukové tkáně. Cviky jsou řazeny tak, aby se zatížily svalové partie těla postupně.  

Pilates

Cvičení rozvíjí koordinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a dýchání. Propracovává zádové, břišní a hýžďové svalstvo svaly jako základ správného držení těla. Jedná se o pomalé cvičení s důrazem na precizní zvládnutí cviků a s důrazem na správné dýchání - okysličuje svaly a podporuje cirkulaci krve. Pilates nevyčerpává, spíše dodává energii.
Metoda Pilates nepoužívá nespočetná opakování až do únavy svalů, naopak vytváří podpůrný systém pomocí pozvolného vypracování jednotlivých svalových skupin s cílem dosažení harmonického celku.
Pohybové sekvence jsou v  programu promyšleně vypracovány tak, aby odbouraly špatné návyky držení těla a posílily celé tělo a jeho držení.

TRX

Při cvičení se systémem TRX využíváte váhu vlastního těla, a proto nepotřebujete činky či závaží. Nastavením polohy svého těla upravujete zátěž a společně s nekonečným množstvím cviků dosahujete vámi nastavené kondice či výkonnostního cíle. Kromě posílení všech svalových partií také efektivně rozvíjíte sílu, stabilitu, mobilitu kloubů a aktivujete stabilizační svalstvo, tzv. tělesné jádro, které pomáhá správnému držení těla, zejména pak zlepšuje postavení páteře. Zároveň je cvičení bezpečné a efektivní pro všechny s různou úrovní tělesné kondice a jakéhokoliv věku.

Jóga

Jóga je filosofický integrální sytém cvičení a meditace, pohlíží na člověka jako na celek. Současný životní styl nahrává špatnému držení těla, povrchnímu dýchání, stresu a napětí.Jóga pomáhá učit dělat pohyby vědomě a řízeně, odbourává tak stres, likviduje svalové dysbalance, působí očistně a uzdravuje tělo i ducha. Zlepšuje a zvětšuje rozsah kloubní pohyblivosti, který je podstatnou měrou ovlivněn protažením a posílením svalů.Odstraňuje stálé napětí v některých částech těla.Vytváří správné návyky při pohybu a držení těla a pomáhá k rozvinutí plného dechu.Učí člověka umění relaxovat.Velmi pozitivně stimuluje a ovlivňuje metabolismus.

Rope skipping

Rope skipping je v přesném překladu skákání přes švihadlo. Jedná se o náročnější cvičení při kterém se využívá, různých druhů skoků ( obměn pohybů paží a dolních končetin) a zapojuje se celé tělo.Hodiny jsou fyzicky náročnější, přesto se dají přizpůsobit potřebám a možnostem klientů.Není vhodné při vysokém krevním tlaku, při kardiovaskulárních onemocněních, problémech s pohybovým aparátem a virových onemocněních.

Cvičení děti

Cvičení je určeno pro děti již od cca 4 let věku, které dokáží samostatně vydržet bez rodičů 55 minutovou lekci. Cvičení rozvíjí nenásilnou formou  pohybové dovednosti a návyky, které budou v pozdějším věku základem zdravého vývoje. Cvičení probíhá pod dohledem školeného fyzioterapeuta, který dbá na správné provádění cviků, radí a pomáhá a v neposlední řadě vede děti k poznání, že sport je zábava.

Tabata

Tabata je velmi účinná metoda intenzivního intervalového tréninku, při kterém se zvyšuje fyzička a síla zároveň a navíc dochází k velkému spalování. Principem tabaty je vždy opakování 8 sérií na každou svalovou partii. Poměr práce a odpočinku je 2:1, takže dvacet sekund se cvičí a deset sekund se odpočívá.

 

Squash

Sauna

Fitness a kardio                                                                                      

zpět na hlavní stranu         

 

 

 

 

 

 

 

Aktuality

Ve středu 17.10 Odpadá Bosu

15.10.2018

celá aktualita

Turnaj ve squashi pro všechny hráče 10.11 !!

13.10.2018

celá aktualita

ODPADÁ HIIT

13.10.2018

celá aktualita

TRX

11.10.2018

celá aktualita

Pro všechny majitele permanentek a kontovek měření zdarma !!

10.10.2018

celá aktualita

Změna výše slevy na V.I.P. karty

22.8.2018

celá aktualita

Diagnostika a nutriční poradenství - sestavení jídelníčku!

20.8.2018

celá aktualita

Vyzkoušejte naši saunu - nově se solnou stěnou.

4.10.2017

celá aktualita

Fitness program na míru

21.8.2017

celá aktualita

Aerobní cvičení min. 3 přihlášení!!!!

14.9.2016

celá aktualita

Sledujte nás na Facebooku a využívejte akcí a nabídek

9.11.2015

celá aktualita