Plně klimatizované sportovní centrum.Otevřeno denně 8.00 - 22.00

Sporty

Aerobic a aerobní aktivity

Bosu

Cvičení na balančních podložkách BOSU ® komplexně posiluje svaly celého těla, zpevňuje šlachy a vazy, zajistí lepší koordinaci pohybu, držení těla.Každá fyzická aktivita, tak i Bosu má pozitivní vliv na kardiovaskulární systém a redukci tuku. Pravidelným cvičením dosáhnete štíhlejší postavy, pevnějšího těla, odstraníte bolesti zad  a šíjových svalů .Toto cvičení je vhodné pro ženy i muže všech věkových kategorií ať už se jedná o vrcholové sportovce, nebo ty, kteří cvičí doma pro zdraví. BOSU ® cvičení je vyjímečné v tom, že zapojuje nejen vědomě ovládané svaly, ale i hluboké kosterní a další důležité svaly, které na rozdíl od našich prapředků vinou moderního životního stylu nepoužíváme a které zajišťují správné držení těla. Ochablost těchto svalů pak zapříčiňuje velmi časté bolesti zad a kloubů.

Kruhový trénink

Kruhový trénink je cvičení na stanovištích po určitý časový interval.Využijí se zde různé druhy náčiní (např. bosu, overball, fitball) a posilování s vlastní vahou těla. Toto cvičení je často kombinováno s aerobní aktivitou pro lepší redukci tukové tkáně. Cviky jsou řazeny tak, aby se zatížily svalové partie těla postupně.  

Pilates

Cvičení rozvíjí koordinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a dýchání. Propracovává zádové, břišní a hýžďové svalstvo svaly jako základ správného držení těla. Jedná se o pomalé cvičení s důrazem na precizní zvládnutí cviků a s důrazem na správné dýchání - okysličuje svaly a podporuje cirkulaci krve. Pilates nevyčerpává, spíše dodává energii.
Metoda Pilates nepoužívá nespočetná opakování až do únavy svalů, naopak vytváří podpůrný systém pomocí pozvolného vypracování jednotlivých svalových skupin s cílem dosažení harmonického celku.
Pohybové sekvence jsou v  programu promyšleně vypracovány tak, aby odbouraly špatné návyky držení těla a posílily celé tělo a jeho držení.

TRX

Při cvičení se systémem TRX využíváte váhu vlastního těla, a proto nepotřebujete činky či závaží. Nastavením polohy svého těla upravujete zátěž a společně s nekonečným množstvím cviků dosahujete vámi nastavené kondice či výkonnostního cíle. Kromě posílení všech svalových partií také efektivně rozvíjíte sílu, stabilitu, mobilitu kloubů a aktivujete stabilizační svalstvo, tzv. tělesné jádro, které pomáhá správnému držení těla, zejména pak zlepšuje postavení páteře. Zároveň je cvičení bezpečné a efektivní pro všechny s různou úrovní tělesné kondice a jakéhokoliv věku.

Jóga

Jóga je filosofický integrální sytém cvičení a meditace, pohlíží na člověka jako na celek. Současný životní styl nahrává špatnému držení těla, povrchnímu dýchání, stresu a napětí.Jóga pomáhá učit dělat pohyby vědomě a řízeně, odbourává tak stres, likviduje svalové dysbalance, působí očistně a uzdravuje tělo i ducha. Zlepšuje a zvětšuje rozsah kloubní pohyblivosti, který je podstatnou měrou ovlivněn protažením a posílením svalů.Odstraňuje stálé napětí v některých částech těla.Vytváří správné návyky při pohybu a držení těla a pomáhá k rozvinutí plného dechu.Učí člověka umění relaxovat.Velmi pozitivně stimuluje a ovlivňuje metabolismus.

Rope skipping

Rope skipping je v přesném překladu skákání přes švihadlo. Jedná se o náročnější cvičení při kterém se využívá, různých druhů skoků ( obměn pohybů paží a dolních končetin) a zapojuje se celé tělo.Hodiny jsou fyzicky náročnější, přesto se dají přizpůsobit potřebám a možnostem klientů.Není vhodné při vysokém krevním tlaku, při kardiovaskulárních onemocněních, problémech s pohybovým aparátem a virových onemocněních.

Cvičení děti

Cvičení je určeno pro děti již od cca 4 let věku, které dokáží samostatně vydržet bez rodičů 55 minutovou lekci. Cvičení rozvíjí nenásilnou formou  pohybové dovednosti a návyky, které budou v pozdějším věku základem zdravého vývoje. Cvičení probíhá pod dohledem školeného fyzioterapeuta, který dbá na správné provádění cviků, radí a pomáhá a v neposlední řadě vede děti k poznání, že sport je zábava.

Tabata

Tabata je velmi účinná metoda intenzivního intervalového tréninku, při kterém se zvyšuje fyzička a síla zároveň a navíc dochází k velkému spalování. Principem tabaty je vždy opakování 8 sérií na každou svalovou partii. Poměr práce a odpočinku je 2:1, takže dvacet sekund se cvičí a deset sekund se odpočívá.

 

Squash

Sauna

Fitness a kardio                                                                                      

zpět na hlavní stranu         

 

 

 

 

 

 

 

Aktuality

Kruhový trénink, TRX

6.10.2017

celá aktualita

Vyzkoušejte naši saunu - nově se solnou stěnou.

4.10.2017

celá aktualita

Fitness program na míru

21.8.2017

celá aktualita

Slevy pro rodiče sportující se svými dětmi v roce 2017 !!!

2.1.2017

celá aktualita

Aerobní cvičení min. 3 přihlášení!!!!

14.9.2016

celá aktualita

Sledujte nás na Facebooku a využívejte akcí a nabídek

9.11.2015

celá aktualita